woensdag 16 mei 2012

Freeman gezichtsmasker

Gezicht maksers zijn altijd fijn om even op je huid te doen als je huid het echt nodig heeft.
Hier laat ik jullie een tube zien van Freeman ,Er zit wel 150ml in !!!!!
Dat is wel veel voor een gezichtsmasker !
Nou hier komen de foto's dan .
 Zo hier is hij dan,
 Ik ben dol op Freeman maskers
 Ze ruiken echt heerlijk!
 Ze maken je huid zacht en doen  van alles.
Als ik het een cijfer zou moeten geven
van 1 tot 10 dan zou ik het een 9 geven.
Dit is 1 van mijn favoriete maskers .
Het is een Chocolade&Aardbei masker.





     Zo ziet het eruit  :))   Op je gezicht of hand.En zo ziet het er uit als je het ''verspreidt''


Nou ik hoop dat jullie dit leuk vonden en ik raad Freeman maskers ook echt aan,
Heb je ideeën voor de site ,Zet ze dan bij de comments bijvoorbeeld een ''idee'' Maak filmpjes meer review's etc.

xxx-Lisannee
     
                                                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten